Het franchisenetwerk McDonald’s België blijft op alle vlakken vernieuwen
Het franchisenetwerk McDonald’s België blijft op alle vlakken vernieuwen 05 februari 2018

OP woensdag 31 januari heeft McDonald’s België de resultaten van vorig jaar bekendgemaakt. Een mooi jaar waar meer dan 3,8 miljoen nieuwe klanten over de vloer kwamen. Het franchisenetwerk McDonald’s België maakt ook de balans op van McDo 2.0 en McDelivery. McDonald’s België blikt bovendien vooruit op 2018, een feestjaar dankzij zijn 40e verjaardag in België en de 50e verjaardag van de Big Mac.

Lees Meer
Domino’s Pizza-franchisenetwerk eindigt 2017 in stijl
Domino’s Pizza-franchisenetwerk eindigt 2017 in stijl 30 januari 2018

Het franchisenetwerk Domino’s Pizza België eindigde 2017 in stijl met de opening van vier nieuwe franchiseverkooppunten tijdens de maand december.

Lees Meer
Franchisewinkel Spar La Roche heropent de deuren na volledige herinrichting
Franchisewinkel Spar La Roche heropent de deuren na volledige herinrichting 30 januari 2018

Op donderdag 1 februari heropent de Spar-franchisewinkel in het centrum van La Roche-en-Ardenne na een volledige herinrichting. De winkel werd omgebouwd volgens de stijl van de nieuwe generatie Spar-franchisesupermarkten van Retail Partners Colruyt Group.

Lees Meer
Het franchisenetwerk Valentino Chocolatier op de 5de Brussels Chocolade Beurs
Het franchisenetwerk Valentino Chocolatier op de 5de Brussels Chocolade Beurs 30 januari 2018

Het Belgische franchisenetwerk Valentino Chocolatier zal aanwezig zijn op de 5e Brussels Chocolade Beurs die van 2 tot 4 maart zal plaatsvinden op de site van Tour & Taxis.

Lees Meer
ALAIN AFFELOU bestaat 40 jaar !
ALAIN AFFELOU bestaat 40 jaar ! 25 januari 2018

Bij de opmaak van de balans van 2017 maakt het bedrijf onder de merknaam ALAIN AFFLELOU er een erezaak van om zijn franchisenemers te feliciteren en zijn klanten te danken...

Lees Meer
Alain Afflelou bestaat 40 jaar!
Alain Afflelou bestaat 40 jaar! 25 januari 2018

2017 was inderdaad een zeer mooi jaar op het vlak van resultaten: een omzetstijging van 4%. Het bedrijf kreeg ook een aantal onderscheidingen, zoals ‘beste winkelketen van het jaar’ (Frankrijk), werd voor het tweede jaar op rij verkozen tot ‘klantendienst van het jaar’, kreeg het keurmerk ‘Origine France Garantie’ voor de Afflelou Paris collectie en werd ook uitgeroepen tot ‘beste handelsmerk voor kinderbrillen’.

Lees Meer