Het franchiseconcept Mobalpa op Batibouw 2018!

Geplaatst door: Franchising Belgium

Zoals al vele jaren het geval is, zal het franchiseconcept Mobalpa, de Franse specialist in keukens, badkamers en opbergmeubels, aanwezig zijn op de Batibouwbeurs, stand 11.411.

Batibouw is voor Mobalpa de perfecte gelegenheid om zijn franchisenetwerk van verkooppunten verder uit te bouwen.

Mobalpa heeft namelijk vele troeven die toekomstige franchisenemers kunnen aantrekken. Er zijn nog vele mogelijkheden tot nieuwe filialen, zowel in België als in Luxemburg.

Daarom zal op de stand van Mobalpa een gesprekspartner voor de ontwikkeling van het netwerk aanwezig zijn.

Deze indrukwekkende stand van 144 m2 groot is onderverdeeld in drie verschillende ruimtes.

De eerste ruimte presenteert twee modellen keukens.

De elegante sfeer van Black combineert matzwart met notenhout voor een eigentijdse en grafische keuken.

De sfeer van Onde is sober en elegant dankzij de gebogen meubels en de basaltkleurige en satijnwitte afwerking.

De tweede ruimte, het ‘appartement’, illustreert de expertise van het merk in algemene huisinrichting. Dit appartement concretiseert de globale inrichting van een keuken, badkamer en dressing-room.

Zo krijgen bezoekers een beter beeld van wat Mobalpa te bieden heeft, en kunnen ze een aantal oplossingen voor harmonieuze en eenvoudige leefruimtes ontdekken.

De derde ruimte is gewijd aan de ontdekking van het merk en zijn drie pijlers: esthetiek, ergonomie en maatwerk.

Talloze Mobalpa-verkooppunten zullen elkaar tijdens de volledige duur van de beurs aflossen om bezoekers te verwelkomen. De eerste uitwisselingen met bezoekers zullen dan snel in de winkel worden verdergezet om elk project te personaliseren en concretiseren.

Hoe behoud je het Batibouweffect, ook na de beurs?

Om de dynamiek van de Batibouwbeurs in stand te houden, heeft Mobalpa in alle winkels een promotiecampagne opgezet met de naam “Batibouwvoorwaarden”, die loopt van 24 februari tot en met 24 maart. Te ontdekken in de winkel.

Over het franchisenetwerkMOBALPA

Het Franchisenetwerk MOBALPA, specialist in keukens, badkamers en opbergmeubels, maakt deel uit van de groep Fournier. In 1907 werd het bedrijf opgericht, toen Eugène Fournier zijn houtatelier opende in de buurt van Thônes (Haute-Savoie). Het merk werd in 1949 in het leven geroepen door zijn zonen Marcel en Paul, die keukens gingen aanbieden met verschillende elementen. In de jaren 70 bracht het merk de eerste geïntegreerde en innoverende keukens op de markt. In 1992 werd het aanbod uitgebreid met badkamers en accessoires (MOBALPA Sélection). Het aanbod werd in de jaren 90 vervolledigd met opbergmeubels, met een sterke focus op maatwerk.

Voor meer informatie over het franchiseconcept van Mobalpa, klik hier.