Tom&Co lanceert een nieuw “biologisch” voedingsmerk

Geplaatst door: Franchising Belgium

De grootste franchiseketen voor dierenspeciaalzaken presenteert een nieuw gamma “biologische” voedingsproducten. De klanten kunnen nu in de winkelrekken meel en zaden van hoge kwaliteit vinden om hun kippen te voeden.

Het franchisemerk Tom&Co kondigt de lancering aan van een eigen biologisch kippenvoermerk in samenwerking met een Belgische landbouwcoöperatie.

Deze nieuwe productlijn is ontworpen om tegemoet te komen aan de groeiende vraag van consumenten die kippen in hun tuin hebben om regelmatig goede verse eieren te rapen.

Goed voor het milieu, goed voor de lokale economie en goed voor de gezondheid!

Het nieuwe biologische gamma van Tom&Co biedt dus producten die aansluiten bij de levensstijl van deze klanten: “goed voor het milieu, goed voor de lokale economie en goed voor hun gezondheid”.

De nieuwe biologische productlijn die in de franchisewinkels beschikbaar is, bestaat uit granen die rechtstreeks afkomstig zijn van de biologische landbouw. Zonder pesticiden of chemische meststoffen, voor een duurzaam milieu en land. De producten zijn gecertificeerd en gegarandeerd door een externe controle-instantie (Certisys).

100% natuurlijk en biologisch voedsel

Het voedsel is afkomstig van een circuit dat uitsluitend bestaat uit granen die rechtstreeks afkomstig zijn van de biologische landbouw in de Europese Unie en geproduceerd worden door een coöperatie van Belgische boeren. 100% natuurlijke en biologische producten zonder enige toevoeging of verwerking.

Tom&Co werd opgericht in 1991 en heeft intussen de grootste dierenspeciaalzaakketen met meer dan 159 franchisewinkels in België, Frankrijk en Luxemburg.

Winkels die een assortiment van zo’n 8.000 producten en vele diensten en adviezen aanbieden.

Meer informatie over het franchiseconcept van Tom&Co vindt u hier.