Nieuwe Proxy Delhaize Auto-Palace opent in Gent

Geplaatst door: Franchising Belgium

235ste Proxy Delhaize in België

Gisteren opende de nieuwe franchisewinkel Proxy Delhaize Auto-Palace Gent haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het franchisenetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe franchisewinkel Proxy Delhaize Auto-Palace staan de klant en beleving centraal.

Altijd een Delhaize in je buurt

Op 13/07/2017 opent Proxy Delhaize Auto-Palace voor het eerst haar deuren voor het publiek. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van Proxy Delhaize Auto-Palace. Met deze nieuwe franchisewinkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt David Paelinck, franchisenemer en zelfstandige uitbater.

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe Proxy-franchiseconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten weer op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht want “goed kopen, goed eten” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van eenieder.

Proxy Delhaize Auto-Palace biedt het allerbeste van Delhaize

Enkele nieuwigheden in deze franchisewinkel springen inderdaad meteen in het oog. Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Zo valt meteen de nieuwe indeling van de winkel op: bij het binnenkomen beland je meteen in de nieuwe afdeling fruit en groenten. Hier vindt de klant een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en dagverse groenten en dit tegen de scherpste marktprijzen.

Ook in de vis- en beenhouwerijafdeling komt de kwaliteit en de service van Delhaize terug. Proxy Delhaize Auto-Palace biedt ook een ruime keuze aan charcuterie en gevogelte en een nog groter assortiment vlees. In de visrayon vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis die onmiddellijk bewerkt wordt in het atelier.

De bakkerij-afdeling kreeg ook een hele restyling. De hele dag door worden ter plaatse vers brood en koeken gebakken in een open werkplaats die een persoonlijk contact met de klant aanmoedigt. “Daar zijn we echt trots op”, zegt franchisenemer David Paelinck. “Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds.”

Op de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Het meubel «Foodpairing» helpt hem bovendien om eenvoudig de juiste wijn te kiezen voor bij zijn gerechten. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren voor de begeleiding van zijn maaltijden.

Een assortiment dat uitnodigt om te reizen en te ontdekken Nog een speerpunt bij Delhaize is het assortiment, dat evolueert volgens de seizoenen en de trends en dat innoverend is. Met het ruime assortiment «Food of the World» kunnen de klanten producten uit andere landen ontdekken en bijzondere recepten uit alle hoeken van de wereld klaarmaken.

Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals glutenvrije producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment glutenvrije producten, van ontbijt tot dessert, uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.

Een brede waaier van speciale en lokale bieren staat ten slotte in de kijker om aan de vraag van de klant te voldoen. Het uitgebreide assortiment omvat ook geschenkdozen en trappistenbieren.

Lokale integratie

Proxy Delhaize wil zich in de eerste plaats ook integreren in de buurt. “De winkel creëert 6 à 8 nieuwe jobs (en een aantal studentenjobs) die we proberen lokaal in te vullen. We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, voegt franchisenemer David Paelinck hier aan toe. “We werken met mensen die stuk voor stuk een groot hart hebben voor voeding. Zij zullen voortdurend opleidingen krijgen om het beste van de moderne distributiewereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.”