Compleet vernieuwde Carrefour Market in de Brusselse shopping City2

Geplaatst door: Franchising Belgium

Carrefour België heropent een gemoderniseerde supermarkt volgens het nieuwe franchiseconcept van Market in de Brusselse shopping City2. Na 3 weken van intensieve verbouwingen kunnen de klanten voortaan terecht voor hun boodschappen in een frisser ogende en energiezuinigere supermarkt met een oppervlakte van 1.563 m². De 80 gemotiveerde medewerkers zullen ze met hun professionele raad en de glimlach verwelkomen. De uitgebreide versafdeling biedt een grote waaier aan fruit en groenten, bioproducten en een grote hoeveelheid aan lokale producten. Met deze accentuering zet Carrefour België een verdere stap in haar strategie om voortrekker van de voedseltransitie te worden en de klanten een gezond voedingsalternatief te bieden.

Mee met zijn tijd

De vernieuwde supermarkt speelt duidelijk in op actuele consumptietrends. Hij volgt het laatste franchiseconcept van Carrefour Market, gericht op een maximaal winkelcomfort. Al van bij het binnenstappen wordt duidelijk dat de Carrefour Market een volledige facelift onderging, met een modernere en praktischere winkelinrichting. Het klantparcours werd helemaal onder handen genomen, het is nu coherente opgebouwd en draagt bij tot een verbeterde shoppingbelevenis.

Het beëindigen van de boodschappen wordt ook een stuk gemakkelijker voor de klant. Hij ontdekt er onze fonkelnieuwe kassasystemen en heeft de keuze tussen de klassieke bemande kassa’s, de selfscankassa’s met een handscanner of de selfcheckoutkassa’s waarbij hij zijn aankopen zelf inscant.

Digitale belevenis en unieke diensten

Op de digitale schermen krijgt de klant bijkomende informatie over producten en diensten, kan hij ter plaatse de kortingsbonnen van de Carrefour Bonus Card afdrukken en geniet hij ook van geen gratis wificonnectie in de gehele winkel. De klant kan zijn boodschappen zoals altijd in de winkel doen en ze dan thuis laten bezorgen dankzij de superhandige leveringsdienst. Om deze dienst extra in de verf te zetten, geniet de klant van een speciale promotie: gedurende 3 maanden betaalt de klant geen leveringskosten bij aankoop van minstens €50. In de winkel kan de klant eveneens zijn bestelling afhalen die hij op Carrefour Drive plaatste. En om het aanbod compleet te maken zal ook ShipTo, de nieuwe personal shopper-dienst van Carrefour, beschikbaar zijn.

Energiezuiniger

Carrefour is begaan met het milieu en schenkt dus extra aandacht aan energiezuinigere oplossingen. De koelkasten zijn allemaal voorzien van deuren om energieverspilling te vermijden. Ze werken bovendien met een CO²-neutrale koeling. Ledverlichting in de hele winkel draagt eveneens bij tot het verlagen van het energieverbruik.

Voor meer informatie over het franchiseconcept van Carrefour Market, klik hier.