De franchiseketen van de dierenspeciaalzaak Tom&Co heeft Maud Leschevin aangesteld als Chief Customer Officer. Op 1 februari start zij deze nieuwe missie met welomschreven ambities.
Maud Leschevin bekleedde daarvoor de functies van Chief Commercial Officer bij de Standaard Boekhandel en General Manager van de Club.
Met deze benoeming is zij een nieuwe uitdaging aangegaan in de retailsector, die haar bijzonder aanspreekt.
Maud Leschevin bekleedt al 20 jaar verschillende functies in de marketingsector voor bedrijven die bekend zijn op de Belgische markt zoals Unilever, Carrefour en Standaard Boekhandel.
Zo heeft ze ook het merk Club nieuw leven ingeblazen, de integratie van het merk in Standaard Boekhandel succesvol begeleid en de afgelopen jaren de verkoopteams van beide merken geleid.
Bij Tom&Co zal Maud Leschevin de marketingafdeling coördineren en zorgen voor de uitbreiding van het netwerk, de verkoop en de digitale strategie van de groep.
“De carrière van Maud Leschevin is uitzonderlijk, zowel in de marketing voor FMCG-merken als in de detailhandel. Samen met het merk Club is het gelukt om te doen wat we willen: een concept van multichannelwinkels ontwikkelen waarbij advies voorop staat”, aldus Thierry le Grelle, CEO van Tom&Co.
Voor meer informatie over het franchiseconcept van Tom&Co, klik hier.
JAN