Lunch Garden vergroot lokale verankering in samenwerking met 10 gevestigde partners in België

Geplaatst door: Franchising Belgium

Het franchisenetwerk Lunch Garden versterkt zijn Belgische identiteit door een duurzame samenwerking met tien lokale leveranciers op te zetten. De restaurant- franchiseketen engageert zich zo om kwaliteitsvolle en duurzame producten van lokale makelij op lange termijn te blijven gebruiken in haar gekende succesrecepten. De topmerken wisselen ook kennis en expertise uit om samen nog meer in te zetten op innovatie en duurzaamheid, en op die manier nog betere kwaliteit te leveren. De samenwerking is bekrachtigd in een co-branding charter dat alle partijen ondertekenden als symbolisch startschot. Zo gaan het franchisenetwerk Lunch Garden en een tiental leveranciers, samen goed voor elf sterke, lokale merken de uitdagende toekomst vol vertrouwen tegemoet. De co-branding steunt op meerdere pilaren. Naast het versterken van mekaars imago, gaat het elftal (Lunch Garden en de tien partners) ook gezamenlijke initiatieven opzetten, kennis en expertise rond thema’s als innovatie en duurzaamheid delen en daarbij, in een synergie gedachte, ervaringen en suggesties uitwisselen. Zo willen ze nog meer kwaliteitsvolle producten produceren voor de consument van morgen. Met dit charter willen Lunch Garden en haar partners op lange termijn samenwerken, om hun klanten een nog betere service te bieden. Topkwaliteit van hier Met het ondertekenen van het charter tonen alle partners zich bereid om ook in de toekomst te blijven investeren in duurzaamheid en innovatie, en mekaar te inspireren om nog net dat stapje verder te gaan voor de trouwe Belgische consumenten. Lunch Garden garandeert haar klanten op die manier dat ze elke dag van topkwaliteit van hier kunnen genieten in al haar filialen en franchiserestaurants. Naast de Belgisch georiënteerde gerechten die deze samenwerking oplevert, verenigt ze tegelijk ook een netwerk van bijna 6.000 medewerkers die elke dag druk in de weer zijn om alle liefhebbers op hun wenken te bedienen. “Daarmee willen we een samenhorigheidsgevoel creëren tussen de vele duizenden professionals die allemaal naar hetzelfde resultaat streven: de meest smaakvolle producten op tafel zetten. Als bekendste Belgische restaurantketen, maken we er een punt van om ook de beste producten uit onze eigen streek in de kijker kunnen zetten en zullen we onze klanten hier ook maximaal over informeren”, besluit Ann Biebuyck. Voor meer informatie over het franchisenetwerk Lunch Garden, klik hier.