Albert Heijn flirt verder met de rand rond Brussel: woensdag 10 juni opent de Nederlandse supermarktketen een winkel in Shopping Pajot in Sint-Pieters-Leeuw.
Elfde voor Peeters-Govers
De 51e Belgische supermarkt van Albert Heijn opent woensdag 10 juni de deuren in Sint-Pieters-Leeuw, meer bepaald in het winkelpark Shopping Pajot. Het wordt opnieuw – al voor de elfde keer ondertussen – een vestiging die wordt uitgebaat door franchisegroep Peeters-Govers. De winkel biedt werk aan een 50-tal personeelsleden.
Albert Heijn pakt ook in Sint-Pieters-Leeuw uit met zijn nieuwe versconcept: de focus ligt er op verse producten, verspreid over verschillende plaatsen in de winkel – van bakkerij tot bloemen en planten. Toch blijft het prijsargument voor de Nederlandse retailer belangrijk in zijn Belgische veroveringstocht: “De prijzen van Albert Heijn worden, vandaag meer dan ooit, bijzonder gewaardeerd door onze klanten”, zegt general manager Raf Van den Heuvel.
Na de fusie tussen moederholding Ahold en Delhaize werd gespeculeerd dat AH zich als merk zou terugtrekken uit de Belgische markt, maar nu drukt de keten weer volop het gaspedaal in. Het franchisenetwerk Albert Heijn België mikt op een totaal van 100 winkels in de komende jaren, allemaal gelegen in Vlaanderen en de Vlaamse rand rond Brussel. Concrete plannen zijn er ook in Gent, Antwerpen, Merksem en Oudenaarde.
Voor meer informatie om een franchisewinkel te openen van Heijn , klik hier.
JUN