Het keukenmerk Cuisines RAISON, met een netwerk van een honderdtal franchisenemers in Frankrijk, valt nu de Benelux-landen aan. Met de ambitie om een revolutie teweeg te brengen in een markt die hoofdzakelijk gericht is op een bedrijfsmodel met een klassieke “showroom”.
Het merk “Cuisines RAISON” is nu een netwerk van ongeveer 100 franchisenemers in Frankrijk, met een omzet van ongeveer 25 miljoen euro dankzij een uniek concept om uitsluitend thuis te verkopen, d.w.z. zonder showroom.
Het netwerk groeit jaarlijks met 25% en is nu volwassen genoeg om internationaal uitgerold te worden.
Na de opening van een master franchise in het Verenigd Koninkrijk in februari vorig jaar, ontwikkelt Cuisines RAISON nu zijn netwerk in België.
“De positionering van het merk is zeer eenvoudig. De Belgische keukenmarkt wordt nu bijna volledig ingenomen door een businessmodel gebaseerd op de showroom. Wij bieden een ervaring die zich richt op de menselijke relatie tussen de consument en zijn adviseur, in de serene sfeer van het huis. Een segment waarin we nu de leider zijn in Frankrijk”, legt Pierre Jacobs, Managing Director van Cuisine RAISON, uit.
De RAISON Benelux master franchise is nu op zoek naar nieuwe franchisenemers.
Voor meer informatie over het franchiseconcept Cuisines RAISON, klik hier.
NOV